Інформатика та інформаційні технології навчання

Метою інформатичної освітньої галузі є розвиток особистості учня, здатного використовувати цифрові інструменти і технології для розв'язання проблем, розвитку, творчого самовираження, забезпечення власного і суспільного добробуту, критично мислити, безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві.
Шибіста Вікторія Юріївна, вчитель інформатики комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання № 25 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання «Ліра» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»
Ідея досвіду: Розвиток творчого потенціалу учнів в процесі викладання інформатики через урочну і позакласну роботу
Термін вивчення: 2016-2018 рр.
Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 08.12 2020 р. протокол № 5.
Узагальнені матеріали:
Шибіста В.Ю. Проєктування уроку «Створення та форматування текстового документа за зразком» за технологією дизайн-мислення. / Шибіста В.Ю.// Інформатика в школі. - 2018. - №2. - С.3-4.
Шибіста В.Ю., Використання ігрових задач конкурсу «Бобер» на уроках інформатики.
// Науково-методичний інтернет-журнал «Освітній інтернет-навігатор»
[Електронний ресурс]: Режим доступу: https://oin.in.ua/vykorystannya-ihrovykh-zadach-na-urokakh-informatyky/
Яценко Олена Григорівна, учитель математики та інформатики Новомиргородської загальноосвітньої школи I-III ступенів №3 Новомиргородської районної ради Кіровоградської області
Ідея досвіду: Розвиток навичок усного математичного рахунку через використання онлайнового тренажера Прангліміне
Термін вивчення: 2017-2019 рр.
Досвід схвалений рішення науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 08.12 2020 р. протокол № 5.