Педагогіка, психологія та корекційна освіта

22.11.2020

Педагогіка - наука (система знань), що вивчає і формулює закономірності, форми, методи навчання та виховання.

Педагогіка вивчає процеси освіти, навчання та виховання, лише у властивих їй межах, розглядаючи у цих процесах тільки педагогічний аспект. Вона досліджує те, на яких педагогічних засадах, завдяки яким засобам навчально-виховної роботи потрібно будувати освіту, навчання і виховний процес людей різних вікових груп в освітніх закладах, в усіх типах установ, організацій і трудових колективах.

Кваша Тетяна Іванівна, практичний психолог, спеціаліст І категорії, спеціального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 46 «Краплинка» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

Ідея досвіду: Використання спадщини В. О. Сухомлинського в корекційній роботі з дітьми, що мають порушення зору 

Термін вивчення: 2016-2017 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 12.12 2017 р. протокол № 5.

Узагальнені матеріали 

Олександрівський районний центр дитячої та юнацької творчості Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області 

Ідея досвіду: Корекційна спрямованість особистісно орієнтованого підходу у позаурочній роботі з дітьми групи ризику (ЗПР, гіперактивність, розумова відсталість)

Термін вивчення: 2017-2018 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 12.06 2018 р. протокол № 3.

Узагальнені матеріали 

Ільченко Оксана Петрівна, психолог Кропивницького вищого професійного училище

Ідея досвіду: Сім'я в сучасному вимірі. Проблема сімейного виховання в професійно-технічному закладі

Термін вивчення: 2017-2018 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 06.10 2018 р. протокол № 4.

Узагальнені матеріали 

Войтко Валентина Володимирівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» 

Ідея досвіду: Вивчення вікових періодизацій, вікових криз та їх впливу на розвиток особистості: методичний аспект 

Термін вивчення: 2016-2017 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 13.06 2017 р. протокол № 3.

Узагальнені матеріали 


Гельбак Анжела Миколаївна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» 

Ідея досвіду: Тренінг як форма навчання у системі післядипломної освіти та засіб розвитку життєвої і соціальної компетентностей педагогів 

Термін вивчення: 2016-2017 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 14.02 2018 р. протокол № 1.

Узагальнені матеріали 

 


Молчанова Оксана Миколаївна, кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» 

Ідея досвіду: Використання засобів арт-терапії в процесі підвищення рівня професійної компетентності науково-педагогічних та педагогічних працівників 

Термін вивчення: 2018-2019 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 11.06 2019 р. протокол № 3.

Узагальнені матеріали 

Корда (Артеменко) Є.М., практичний психолог Регіонального центру професійної освіти ім. О.С. Єгорова 

Ідея досвіду: Психологічний супровід учнів групи ризику в умовах професійно-технічного навчального закладу 

Термін вивчення: 2019-2020 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 09.06 2020 р. протокол № 3.

Узагальнені матеріали 

Бродова І.М., вчитель-дефектолог Рівнянської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ступенів Кіровоградської обласної ради 

Ідея досвіду: Системний підхід до розвитку зв'язного мовлення дитини з порушеннями психофізичного розвитку 

Термін вивчення: 2019-2020 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 08.12 2020 р. протокол № 5.

Узагальнені матеріали немає

Гельбак Анжела Миколаївна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» 

Ідея досвіду: Використання технологій кооперативного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти 

Термін вивчення: 2018-2020 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 08.12 2020 р. протокол № 5.

Узагальнені матеріали немає

Кендюхова Антоніна Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» 

Ідея досвіду: Використання інструментів педагогічної діагностики у системі післядипломної педагогічної кваліфікації 

Термін вивчення: 2018-2020 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 08.12 2020 р. протокол № 5.

Узагальнені матеріали немає


Стильний інтер'єр © Всі права захищені 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати