Образотворче та музичне мистецтво

22.11.2020

Мистецтво- особлива форма відображення дійсності, естетичний художній феномен, який передає красу навколишнього та внутрішнього світу людини через осмислення фундаментальних категорій «краса», «гармонія», «ритм», «пропорційність», «довершеність» та ін. Особливості опанування мистецтвом в школі пов'язані з його багатогранним впливом на свідомість і підсвідомість людини, її емоційно-чуттєву сферу, мислення й потреби. Мистецтво сприяє художньо-естетичному розвитку людини та стимулює готовність особистості брати участь у різних формах культурного життя суспільства. Таким чином, здійснюється виховання в учнів ціннісно-світоглядних орієнтацій у сфері мистецтва, розвиток комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей і способів художньої діяльності, формування потреби у творчому самовираженні та естетичному самовдосконаленні. 

Образотворче мистецтво

Кисіль Н.М., учитель образотворчого мистецтва Колосова О.Ю., учитель музичного мистецтва НВО «Олександрійська гімназія ім. Т.Г. Шевченка - ЗНЗ І-ІІ ступенів - школа мистецтв» Олександрійської міської ради Кіровоградської області

Ідея досвіду: Вплив народного мистецтва на розвиток творчих здібностей учнів на уроках з предмету «Мистецтво» у 5-7 класах

Термін вивчення: 2016-2017 рр.
Досвід схвалений рішення науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 11.12 2017 рр. протокол № 5.
Узагальнені матеріали:

Кондратова В.В., Кисіль Н.М.,  КолосоваО.Ю. Інтегративний підхід до викладання мистецтва в 5-7 класах / Педагогічний вісник. - 2017. - № 3-4. - С.35-38

Григорян Ірина Іванівна, учитель початкових класів та образотворчого мистецтва Верхньоінгульської ЗШ І-ІІІ ступенів Бобринецької районної ради Кіровоградської області

Ідея досвіду: Художньо-естетичний розвиток учнів як засіб формування творчої особистості

Термін вивчення: 2016-2017 рр.

Досвід схвалений рішення науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 18.12 2018 р. протокол № 5.

Узагальнені матеріали:

Кондратова В.В. Художньо-естетичний розвиток учнів як засіб формування творчої особистості (з досвіду роботи Григорян Ірини Іванівни, учителя початкових класів, вчитель вищої кваліфікаційної категорії Верхньоінгульської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів Бобринецького району Кіровоградської області)

Музичне мистецтво

Тисленко Олена Юріївна, учитель музичного мистецтва загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

Ідея досвіду: Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва 

Термін вивчення: 2020 р.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 06.10 2020 р. протокол № 4.

Узагальнені матеріали 

Стильний інтер'єр © Всі права захищені 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати