Суспільствознавчі дисципліни

Запровадження суспільствознавчих дисциплін обумовлено наступними причинами: потребою у приведенні шкільної освіти до
сучасного стану наукового пізнання, у якому вагомішого значення
набувають соціально-гуманітарні та людинознавчі науки, а інтеграція
знань переважає їх диференціацію; необхідністю озброєння учнів
такими знаннями, ідеями та переконаннями, які б мали універсальний характер, тобто були б потрібні кожній людині, незалежно
від її фаху та сфери діяльності; необхідністю збільшення виховного
потенціалу змісту освіти і більш тісного поєднання навчання і виховання; необхідністю вироблення в учнів цілісного бачення людини і
суспільства у їхніх взаємозв'язках, щоб допомогло їм краще зорієнтуватися в соціальній дійсності, самовизначитися, свідомо зайняти
певну життєву і соціальну позицію.
Бабич Л.А., вчитель історії Олександрівської філії
комунального закладу «Олександрівське навчально-виховне об'єднання № 1»
Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Ідея досвіду: Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках
історії шляхом впровадження елементів інноваційних технологій навчання
Термін вивчення: 2014-2016 рр.
Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені
Василя Сухомлинського" від 11.04 2017 рр. протокол № 2.
Узагальнені матеріали:
1. Бабич Л. А. Проблема інтеграції навчання в школі // Педагогічний вісник. - №37 - С. 93-100.
Гнатенко Світлана Петрівна, учитель Новоукраїнського НВК «Загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови - гімназія «Лідер» Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області
Ідея досвіду: ІКТ супровід на уроках історії
Термін вивчення: 2017-2019 рр.
Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 08.10 2019 р. протокол № 4.
Узагальнені матеріали:
Коляда С.В., учитель історії комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання ліцей - школа - дошкільний навчальний заклад «Вікторія-П» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»
Ідея досвіду: Інформаційно-комунікаційні технології на уроках історії як інструмент формування предметних компетентностей учнів
Термін вивчення: 2018-2020 рр.
Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 16.10 2020 р. протокол № 4.
Узагальнені матеріали:
Різанов М.С., учитель історії та правознавства комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1» Бобринецької міської ради Кіровоградської області
Ідея досвіду: Роль структурно-логічних схем у формуванні правової предметної компетентності
Термін вивчення: 2015-2017 рр.
Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 11.04 2017 р. протокол № 2.
Узагальнені матеріали:
Скальська Ірина Василівна, учитель історії та правознавства загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Світловодської міської ради Кіровоградської області
Ідея досвіду: Формування правової культури учнів на уроках суспільствознавчих дисциплін
Термін вивчення: 2017-2019 рр.
Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 06.10 2020 р. протокол № 4.
Узагальнені матеріали: