Природничо-математичні дисципліни

30.10.2020

Метою природничої освітньої галузі є формування особистості учня, який знає та розуміє основні закономірності живої і неживої природи, володіє певними вміннями її дослідження, виявляє допитливість, на основі здобутих знань і пізнавального досвіду усвідомлює цілісність природничо-наукової картини світу, здатен оцінити вплив природничих наук, техніки і технологій на сталий розвиток суспільства та можливі наслідки людської діяльності у природі, відповідально взаємодіє з навколишнім природним середовищем.

Метою математичної освітньої галузі є розвиток особистості учня через формування математичної компетентності у взаємозв'язку з іншими ключовими компетентностями для успішної освітньої та подальшої професійної діяльності впродовж життя, що передбачає засвоєння системи знань, удосконалення вміння розв'язувати математичні та практичні задачі; розвиток логічного мислення та психічних властивостей особистості; розуміння можливостей застосування математики в особистому та суспільному житті.  

Хімія

Тикул Ольга Андріївна, вчитель хімії комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання № 25 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання «Ліра» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

Ідея досвіду: Впровадження інтернет-технологій на уроках хімії 

Термін вивчення: 2018-2020 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 09.06 2020 р. протокол № 3.

Узагальнені матеріали 

Географія

Павленко Світлана Олександрівна, вчитель географії загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

Ідея досвіду: Розвиток інформаційної компетентності учнів шляхом залучення до дослідницької діяльності на уроках географії

Термін вивчення: 2018-2020 рр.
Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 09.06 2020 рр. протокол № 3.
Узагальнені матеріали

Математика

Гришина Наталя Олександрівна, вчитель математики Созонівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад» Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області

Ідея досвіду: Використання практичної спрямованості на уроках математики для формування математичних компетентностей учнів через використання інноваційних технологій.

Термін вивчення: 2018-2020 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 09.06 2020 рр. протокол № 3.

Узагальнені матеріали 

Стильний інтер'єр © Всі права захищені 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати