Дошкільна та початкова освіта
Головна мета національної дошкільної освіти - створити сприятливі умови для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, розвитку в неї ціннісного ставлення до людей, самої себе, природи, культури, світу.
Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості.
Коваленко Наталія Іванівна, учитель початкових класів НВО «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ступеня «Гармонія» - гімназія м. Т.Г. Шевченка - центр позашкільного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області
Ідея досвіду: Використання елементів новітніх технологій у роботі над казкою з учнями початкових класів
Термін вивчення: 2016-2017 рр.
Досвід схвалений на засіданні кафедри дошкільної і початкової освіти КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 09.12 2018 р. протокол № 4.
Ревенець
О.О., вихователь дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 25
Олександрійської міської ради Кіровоградської області
Ідея досвіду: Використання ТРВЗ на інтегрованих заняттях в роботі вихователя закладу дошкільної освіти
Термін вивчення: 2016-2017 рр.
Досвід схвалений на засіданні кафедри дошкільної і початкової освіти КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 09.12 2018 р. протокол № 4.
Узагальнені матеріали:
Кріпака Світлана Віталіївна, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І ступеня «Мрія» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області
Ідея досвіду: Використання інноваційних технологій навчання як шлях формування ключових компетентностей в учнів початкової школи
Термін вивчення: 2018-2020 рр.
Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 18.12 2018 р. протокол № 5.
Узагальнені матеріали:
Ружин Н. В., вихователь КЗ «Козацька гімназія Міської ради міста Кропивницького»
Ідея досвіду: Використання методу наочного моделювання для підвищення мовленнєвої активності дітей
Термін вивчення: 2017-2020 рр.
Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 08.12 2020 р. протокол № 5.
Узагальнені матеріали:
Шумейко Ю.М., учитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Світловодської міської ради
Ідея досвіду: Формування ключових та предметних компетентностей учнів початкових класів шляхом упровадження інтегрованого навчання
Термін вивчення: 2019-2020 рр.
Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 08.12 2020 р. протокол № 5.
Узагальнені матеріали: