Суспільствознавчі дисципліни

22.11.2020

Запровадження суспільствознавчих дисциплін обумовлено наступними причинами: потребою у приведенні шкільної освіти до сучасного стану наукового пізнання, у якому вагомішого значення набувають соціально-гуманітарні та людинознавчі науки, а інтеграція знань переважає їх диференціацію; необхідністю озброєння учнів такими знаннями, ідеями та переконаннями, які б мали універсальний характер, тобто були б потрібні кожній людині, незалежно від її фаху та сфери діяльності; необхідністю збільшення виховного потенціалу змісту освіти і більш тісного поєднання навчання і виховання; необхідністю вироблення в учнів цілісного бачення людини і суспільства у їхніх взаємозв'язках, щоб допомогло їм краще зорієнтуватися в соціальній дійсності, самовизначитися, свідомо зайняти певну життєву і соціальну позицію.

Бабич Л.А., вчитель історії Олександрівської філії комунального закладу «Олександрівське навчально-виховне об'єднання № 1» Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області 

Ідея досвіду: Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії шляхом впровадження елементів інноваційних технологій навчання

Термін вивчення: 2014-2016 рр.
Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 11.04 2017 рр. протокол № 2.
Узагальнені матеріали:

1. Бабич Л. А. Проблема інтеграції навчання в школі // Педагогічний вісник. - №37 - С. 93-100. 

2. Черткова Н.С. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії шляхом впровадження елементів інноваційних технологій навчання (з досвіду роботи Бабич Л.А., учителя історії Олександрівської філії комунального закладу «Олександрівське навчально-виховне об'єднання №1» Олександрівської районної ради Кіровоградської області) // Шляхи формування предметних компетентностей на уроках історії та правознавства (з досвіду роботи учителів історії та правознавства Кіровоградщини)» / укладачі Ю.В. Кравченко, Н.С. Черткова. - Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017. - Частина ІІІ. - С. 39-71.

Гнатенко Світлана Петрівна, учитель Новоукраїнського НВК «Загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови - гімназія «Лідер» Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області

Ідея досвіду: ІКТ супровід на уроках історії 

Термін вивчення: 2017-2019 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 08.10 2019 р. протокол № 4.

Узагальнені матеріали:

1.  Гнатенко С.П. Використання мультимедійних технологій у процесі вивчення історичних подій// Педагогічний вісник №41-42. - 2017. - С. 203-208.

2. Гнатенко С. Праця в нашому житті. Уроки з підприємницьким тлом: Навчальні матеріали / За ред. Е. Бобінської, Р. Шияна, М. Товкало. Варшава: Сова, 2014. Схвалено Вченою радою Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол №7 від 12.11.2014 р.). 

3. З досвіду роботи Гнатенко Світлани Петрівни 

Коляда С.В., учитель історії комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання ліцей - школа - дошкільний навчальний заклад «Вікторія-П» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» 

Ідея досвіду: Інформаційно-комунікаційні технології на уроках історії як інструмент формування предметних компетентностей учнів

Термін вивчення: 2018-2020 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 16.10 2020 р. протокол № 4.

Узагальнені матеріали:

1. Коляда С.В. Формування картографічних умінь на уроках історії// Шляхи формування предметних компетентностей на уроках історії та правознавства (з досвіду роботи учителів історії та правознавства Кіровоградщини)» / укладачі Ю.В. Кравченко, Н.С. Черткова. - Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017. - Частина ІІІ. - С. 19-13.  

2.  ЧЕРТКОВА Н., КОЛЯДА С. Формування картографічних умінь на уроках історії України // Педагогічний вісник 1-2 (53-54), 2020. - С. 103-107 

3. З досвіду роботи Коляди С.В. 

Різанов М.С., учитель історії та правознавства комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1» Бобринецької міської ради Кіровоградської області

Ідея досвіду: Роль структурно-логічних схем у формуванні правової предметної компетентності 

Термін вивчення: 2015-2017 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 11.04 2017 р. протокол № 2.

Узагальнені матеріали:

1. Кравченко Ю.В. Роль структурно-логічних схем у формуванні правової предметної компетентності (з досвіду роботи Різанова М.С., учителя історії та правознавства комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Бобринецької міської ради Кіровоградської області) // Шляхи формування предметних компетентностей на уроках історії та правознавства (з досвіду роботи учителів історії та правознавства Кіровоградщини)» / укладачі Ю.В. Кравченко, Н.С. Черткова. - Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017. - Частина ІІІ. -С. 77-88. 

2. Різанов М. С. Структурно-логічні схеми, як засіб формування правової предметної компетентності учнів // Педагогічний вісник. - №40. - С. 93-97.

Скальська Ірина Василівна, учитель історії та правознавства загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Світловодської міської ради Кіровоградської області

Ідея досвіду: Формування правової культури учнів на уроках суспільствознавчих дисциплін 

Термін вивчення: 2017-2019 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 06.10 2020 р. протокол № 4.

Узагальнені матеріали:

1.  СКАЛЬСЬКА Ірина. Формування правової культури учнів на уроках суспільствознавчих дисциплін та позакласний час // Педагогічний вісник №1-2 (53, 54). - 2020. - С. 98-103. 

2. Скальська І.В. Формування громадянської компетентності та правових орієнтирів учнів під час навчання предметів освітньої галузі "Суспільствознавство" // Формування громадянської компетентності засобами сучасного змісту шкільної суспільствознавчої освіти (з досвіду роботи вчителів історії, правознавства та громадянської освіти Кіровоградщини) : [методичні розробки для вчителів історії, правознавства та громадянської освіти] / укладачі: Черткова Н. С., Відіборенко І. В. - Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2019. - С. 45-51. 

3. З досвіду роботи Скальської Ірини Василівни, вчителя історії та суспільствознавчих дисциплін загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Світловодської міської ради Кіровоградської області.

Стильний інтер'єр © Всі права захищені 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати