Гуманітарні дисципліни

26.10.2020

Метою мовно-літературної освітньої галузі є розвиток компетентних мовців і читачів із гуманістичним світоглядом, які володіють українською мовою, читають інформаційні та художні тексти, зокрема класичної та сучасної художньої літератури (української та зарубіжних), здатні спілкуватися мовами корінних народів і національних меншин, іноземними мовами для духовного, культурного та національного самовираження та міжкультурного діалогу, для збагачення емоційно-чуттєвого досвіду, творчої самореалізації, формування ціннісних орієнтацій і ставлень

Українська мова та література

Бугайова Наталія Анатоліївна, вчитель української мови і літератури Новопразького навчально-виховного комплексу Новопразької селищної ради Олександрійського району

Ідея досвіду: Формування предметних і творчих компетентностей на уроках української мови і літератури 

Термін вивчення: 2020 р.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 06.10 2020 р. протокол № 4.

Узагальнені матеріали 

Іноземна мова

Дудіч Ганна Вікторівна, вчитель англійської мови комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І ступеня «Гармонія»- гімназія імені Тараса Шевченка - центр позашкільного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

Ідея досвіду: Мультимедійні навчальні проекти на уроках англійської мови як ефективний засіб розвитку навичок ХХІ століття 

Термін вивчення: 2016-2017 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 28.11 2017 р. протокол № 4.

Узагальнені матеріали

Комунальний заклад «Навчально-виховне об'єднання «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад I ступеня «Гармонія» - гімназія імені Тараса Шевченка - центр позашкільного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

Комунальний заклад «Навчально-виховне об'єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

Ідея досвіду: з досвіду роботи закладів освіти міста Кропивницького у міжнародних проєктах з іноземних мов

Термін вивчення: 2018-2020 рр.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 08.12 2020 р. протокол № 5.

Узагальнені матеріали  немає

Зарубіжна література

Ціпов'яз Лариса Валеріївна, учитель зарубіжної літератури та російської мови виховного об'єднання «Олександрійська гімназія імені Т.Г. Шевченка - ЗНЗ І-ІІ ступенів - школа мистецтв» Олександрійської міської ради Кіровоградської області

Ідея досвіду: Читацька культура особистості в цифрову епоху

Термін вивчення: 2018 р.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 06.10 2020 р. протокол № 4.

Узагальнені матеріали 

Районне методичне об'єднання вчителів зарубіжної літератури загальноосвітніх навчальних закладів Долинського району (керівник Козова Таміла Олександрівна) 

Ідея досвіду: Інноваційна парадигма сучасного уроку - засіб формування читацьких та мовлєнневих компетентностей учня 

Термін вивчення: 2018 р.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 08.12 2020 р. протокол № 5.

Узагальнені матеріали 

Антонова Наталія Олександрівна, учитель зарубіжної літератури та російської мови комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 з гімназійними класами, центр дитячої та юнацької творчості «Сузір'я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

Ідея досвіду: Аналітична діяльність на уроці літератури: проблеми та перспективи 

Термін вивчення: 2019 р.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 10.12 2019 р. протокол № 5.

Узагальнені матеріали 

Рябуха Наталія Василівна, учитель зарубіжної літератури та англійської мови загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 22 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

Ідея досвіду: Межпредмента інтеграція як система цілісного сприйняття знань на уроках зарубіжної літератури 

Термін вивчення: 2020 р.

Досвід схвалений рішенням науково-методичної ради КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського" від 06.10 2020 р. протокол № 4.

Узагальнені матеріали 

Стильний інтер'єр © Всі права захищені 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати